Show us wat ur char looks like :)

Thread Rating: 1 votes, 5.00 average.
(1 vote)
Results 26 to 50 of 15727

  1. Post
    #26
    nah, every char has to be invited.

  2. Post
    #27
    heres me

    Attached Images


  3. Wink
    #28
    Originally posted by Ka$h
    finaly got it on monday
    is that a sword or are you just happy to see me?

  4. Post
    #29
    wats with the play time remaining ?
    i dont have it ><

  5. Post
    #30
    Visitor's pass

  6. Post
    #31
    Originally posted by Gambit
    wats with the play time remaining ?
    i dont have it ><
    It's just letting you know how much time you have before you start playing I think. I don't have it either.

    Heres my Shaman. Should get a shot of my pally too. BTW fear my axe.. and my bondage gear

    Attached Images


  7. Post
    #32
    oh i love eating wedges

  8. Post
    #33
    Originally posted by booyah
    oh i love eating wedges
    Quick get up off your knees before anyone sees

  9. Post
    #34
    My char Myrrdyn

    Attached Images


  10. Post
    #35
    .

    Attached Images


  11. Post
    #36
    .

    Attached Images


  12. Post
    #37
    just an update to keep the thread going !

    Attached Images


  13. Post
    #38

    Attached Images


  14. Post
    #39
    haha cas the expression of ur dude is rofl

  15. Post
    #40
    my pickaxe sucks

    Attached Images


  16. Post
    #41
    Update on me


  17. Post
    #42
    My crappy character...

    Attached Images


  18. Post
    #43
    Originally posted by DiadeM
    Update on me
    lvl60 ROAR!

  19. Post
    #44
    haha grats daidem, only 2 more years till i can join the ranks

  20. Post
    #45
    Originally posted by sorceror
    heres me

    I like you red candy puff, it looks tasty.

  21. Post
    #46


    Troll voice commands = win.

  22. Post
    #47
    diadem are you a duel weilding sword rogue?

    can you tell me your talent strat pretty please.

  23. Post
    #48

  24. Post
    #49
    damn Bree thats a mean picture

  25. Post
    #50

    Attached Images