Page 1 of 2 12 Last
Results 1 to 25 of 27

  1. Thumbs up
    #1
    Cmon Gpforums!!!!

    help support me by clicking like on this video
    the beat was made & produced by me

    if you like it, share it on your facebook & twitter pages!

    its Derty Sesh's first single off his album 2nd album "Apology Accepted"





    also visit my blog / site @

    http://stalkland.wordpress.com/



    Support new zealand artists!!!


    Much appreciated!!!!!!!!



    Chur!

  2. Post
    #2
    He looks and sounds like David Dallas now

    What happened to him copying Eminem?

  3. Post
    #3
    bluelight wrote:
    He looks and sounds like David Dallas now

    What happened to him copying Eminem?
    i actually thought he was copying both of them imo! lol hahaha

  4. Post
    #4
    Not worth the bandwidth.

  5. Post
    #5
    Not really my cup of tea, but at least the song is different to most other stuff out there. Not keen on Derty Sesh's rhyming skills, plus the video does awfully look like David Dallas's style.

  6. Post
    #6
    Derty Sesh does not do it for me at all.
    However, 'Restart' is a b-b-b-beeeeaaaaat. It got deep there.
    As soon as my mini-lab is set up again, I'll spit something and hit you up.
    'Come Get It'.. Champion - Kenny West? Sounds a bit.

  7. Post
    #7
    I'm really liking the beat, its def got that head nod factor for me.

    the raps are not my my cup of tea though. I've listened to this maybe 4 times now (mainly coz of the beat) and I still couldn't get a single quotable bar out of it. His flow sorta reminds me of Cypris Hill... and i never really liked their style

  8. Post
    #8
    Cypress Hill? I don't hear it aye

    The only thing that is similar to B-Real's style is the high pitch of Derty's voice.

  9. Post
    #9
    JoeSkie wrote:
    Cypress Hill? I don't hear it aye

    The only thing that is similar to B-Real's style is the high pitch of Derty's voice.
    I meant more of the stop-start type rhyme pattern. Maybe Cypress Hill was a bad example lol. It's a more of "90s west coast" style if you know what i mean.
    Eminem uses the same rhyme pattern on a song called "Buffalo Bill". If you block out the "singing" in OP's song, you can notice it. It's hard to explain... or maybe its just my ears are playing tricks on me lol.

    Either way, my point was that I'm not really feeling that type of flow.

    Still very much liking this beat though

  10. Post
    #10
    Had a look through his other musis, this is much better imo.


  11. Post
    #11
    This is cool too

  12. Post
    #12
    Derty Sesh is a terrible name.

  13. Post
    #13
    good song good beat

  14. Post
    #14
    Thanks everyone for taking the time to check it out!

    yeah i admit its not everybody's cup of tea, it wasn't mine when he did it and i first heard it but its my first mainstream single as a producer so im happy with what it is! lol

  15. Post
    #15
    http://sound-pollution.net/

    is a new way to distribute music locally if you're keen

  16. Post
    #16
    btw got a soundcloud?

    also... the production is dope, but those lyrics are derp.

    The only message i interpreted from what he was saying was LOOK AT ME! LOOK AT ME! LOOK AT ME!

  17. Post
    #17
    stalkland wrote:
    Thanks everyone for taking the time to check it out!

    yeah i admit its not everybody's cup of tea, it wasn't mine when he did it and i first heard it but its my first mainstream single as a producer so im happy with what it is! lol
    The production was very well done I must say but you can definately tell it's a mainstream single for the radio

  18. Post
    #18
    He should of done his homework. Tried harder at school maybe?

    Aint going far with this.

    Nice beat tho

  19. Post
    #19
    Morphus wrote:
    He should of done his homework. Tried harder at school maybe?

    Aint going far with this.

    Nice beat tho

    yeah seems like he doesn't have much followers on facebook either like 1600+ guess i will be expecting a small royalty check then
    would be nice to see some funds so i can buy some music gear cause i dont have **** lol

    i dont think the single got that much push imo, though it was played on mai fm abit unsure if its still played on their wouldn't be suprised
    if it isnt, the video to it was gay never seen it on tv either.

    i was hoping it would be on tv to appeal to the people who like rock etc but i guess
    they didnt have this in mind for trying to market the album /who knows

    oh well glad you guys like my beat!

    hopefully i can produce another single one day and post up again!

    but i highly doubt it


    Thanks guys!

  20. Post
    #20
    Are you 44?

  21. Post
    #21
    derty sesh is ****in trash

    edit;; just listend to that song, jesus christ, not suprised it has so many dislikes

  22. Post
    #22
    Soui wrote:
    Derty Sesh is a terrible name.
    Terrible name for a terrible rapper. Beat is solid though.

  23. Post
    #23
    Beats sick, but honestly he does nothing for your track, average lyricist and seems to style jack his way through songs :\

  24. Post
    #24
    facefuka wrote:
    Are you 44?
    yeah im 44


    Thanks for the feedback guys much appreciated!!!!!

    yeah i think the songs going no where fast....

    gg

  25. Post
    #25
    jdz wrote:
    This is cool too
    Prefer the original :P