Search

Type: Posts; User: KiwiTT

Page 1 of 20 1234
Search took 2.02 seconds.
  • Post

    Thread: Star Wars: Episode IX [2019]

    Any predictions where you think this film will rank out of the 9 main episode films?

  • Post

    Thread: Wonder Woman 1984 [2019]

    First "Stranger Things" now "Wonder Woman:84" with the American 1980s mall scenes. And the music. This is effn awesome.

    The 1980s is the new "Rock and Roll era" to be nostalgic about for us,...

  • Post

    Thread: Random Crap Thread

    I am now into my 4th year of my mechanical warranty. About $5,000 worth of work has been done so far, for a cost of $2,300 + about $1,200 in excess payments.

  • Post

    Thread: The climate change debate and potential solutions thread

    This situation can be reduced to the following formula;

    Population Growth x Consumerism Growth = Economic Growth x Energy Growth = Environmental Disaster x Ecological Extinction

    Population...

  • Post

    Thread: The climate change debate and potential solutions thread

    Agreed. These 25%ers or so, who can never be reached are not worth the effort and maybe they will eventually die out. However, probably not soon enough as tipping points are now being reached all...

  • Post

    Thread: No Time To Die [2020]

    https://www.youtube.com/watch?v=BIhNsAtPbPI

    YES YES YES

  • Post

    Thread: Pics/videos thread. LOAL!

    227833

  • Post

  • Post

    Thread: General Tech Chit Chat

    yep - https://www.cnet.com/products/lg-w2600h-lcd-monitor-26/

  • Post

    Thread: General Tech Chit Chat

    I already have 26" so 27" is not that much of an improvement, so would prefer 30+" and use the 26" as my secondary monitor

  • Post

    Thread: General Tech Chit Chat

    OK. So my nephew is considering a Gaming Desktop and I looked at the GP suggested builds and feel the one with the 1660Ti would be good for him initially. It performs on par almost with my old...

  • Post

    Thread: Disney+

    OMG!!! --- Disney needs a PG rating, because of the Disney classics, racial and cultural norms of the time are outdated.

    Aren't kids smart enough to know that was then and this is now?

  • Post

    Thread: MHD and xHP for N54/N55

    Trying to find production figures for the E90 was difficult so I thought I'd do just a search of trademe to get an idea of the range on offer.

    320i - 375
    320d - 20
    323i - 98
    325i - 103
    325d -...

  • Post

    Thread: MHD and xHP for N54/N55

    But BMW 330i Coupes are very rare (only in Europe I believe). Many are either 320i or 335i or I have seen the occasional 325i.

  • Post

    Thread: MHD and xHP for N54/N55

    Hmmm ... I think the E90 looks more molded as one whole "single design" as opposed to "add a grill, add headlights, add spoiler, etc." type of design thinking.

    227724

  • Post

    Thread: MHD and xHP for N54/N55

    I'd love someone to take the time to observe how I drive around town. I drive like a 'nana' usually.

  • Post

    Thread: MHD and xHP for N54/N55

    Well the 330i is pretty bad around town -- 13L/100km ;)

  • Post

    Thread: MHD and xHP for N54/N55

    I read that the E92 M3 uses a V8 derived from the M5 V10, which were also problematic.

    BMWs have usually being known for their straight-6s and getting the most out of them. When they diverted to...

  • Post

    Thread: Star Wars: The Mandalorian [ Disney Streaming]

    Oh no! ... a space-spagetti western says review. Note: Last paragraph contains spoilers

  • Post

    Thread: Random Crap Thread

    TBH: I think the tyres are shot and it was in the wet, that did not help.

  • Post

    Thread: Random Crap Thread

    I knew enough to get the right BMW after a multiple times mechanical check by BMW specialist (once to identify the faults and once to check that they had repaired the faults to his satisfaction,...

  • Post

    Thread: Random Crap Thread

    ... for others you have traction control ;)

  • Post

    Thread: Random Crap Thread

    I know right! :D

  • Post

    Thread: MHD and xHP for N54/N55

    Sheesh ... I am certainly glad I settled on a N52-engined 330i. As a daily driver, the power I get is plenty for my needs.

    However, I have seen a ton of people getting really lots of power out of...

  • Post

    Thread: Pics/videos thread. LOAL!

    OMG!!! --- this cant be true


    https://www.youtube.com/watch?v=9dMEJDaFfkQ

    Well maybe it is --- ...

Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1234