Results 301 to 325 of 362

  1. Post
    As other people's stars start getting injured, brand is looking forward to returns.


  2. Post
    Meh -I'm still going to get destroyed this week no way I can make up a 13 game deficit...

  3. Post
    Ugh another loss by the smallest of margins. Feels bad man

  4. Post
    Caught brand at the right time !

  5. Post
    Damn Reveal, gobbling up those players before they've been notified of the trade

  6. Post
    Wow that was really close PG13 is a monster...

    I'm just barely hanging on without AD -hopefully he will play again this season...

  7. Post
    mintyOnion wrote:
    Damn Reveal, gobbling up those players before they've been notified of the trade
    Trying to make up for Oladipo lol

    GG brand

  8. Post
    Looks like my chances of making the top 6 are fading quickly.

    On the plus side I won my first TO Cat hahah

  9. Post
    Was not expecting to win that

  10. Post
    Wow -it was close all week I was not expecting to sweep like that...

  11. Post
    Not the 9-0 - why you gotta do him like that brand lol

  12. Post
    Look who picked up THJ

  13. Post
    Completely circumstantial, but he's yours for the right price xD

  14. Post
    mintyOnion wrote:
    Completely circumstantial, but he's yours for the right price xD
    Meh -I'll just wait until you drop him...

  15. Post
    Tsk Tsk, waiting for another man's sloppy seconds...


  16. Post
    I'm just saying that so you'll hold onto him and crater your FG%.

  17. Post
    Man, I really hate how sporadic automatic team setting is. It places players all over the show, and now I've missed Simmons on the bench.

    Woe is me.

  18. Post
    mintyOnion wrote:
    Man, I really hate how sporadic automatic team setting is. It places players all over the show, and now I've missed Simmons on the bench.

    Woe is me.
    Thats why I set auto and then quick check through so it doesnt sit a top player.

    Also smashed the league points in a week record. Could potentially break 1000!

  19. Post
    mintyOnion wrote:
    Man, I really hate how sporadic automatic team setting is. It places players all over the show, and now I've missed Simmons on the bench.

    Woe is me.
    Yeah I've had it not play Harden for me.

    You'd think it wouldn't be hard for it to prioritise the players by rank.

  20. Post
    Or at least by health status.

  21. Post
    Ah well GG Meng -I couldn't overcome the large games played advantage you had with this Allstar game schedule.

    What's happening with AD isn't helping either

  22. Post
    brand wrote:
    Ah well GG Meng -I couldn't overcome the large games played advantage you had with this Allstar game schedule.

    What's happening with AD isn't helping either
    Davis being a bitch isn't gonna help you leading into the playoffs either :/

  23. Post
    GG shadowguy, that was the ultimate assist showdown.

  24. Post
    mintyOnion wrote:
    GG shadowguy, that was the ultimate assist showdown.
    Yeah DeRozan got those last two assists real late lol.

  25. Post
    Eh, Cody Zeller is apparently Shaq.